اینا خریدم برا دخترم قشنکع ؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

اسگرین شات گرفتم 😍🤩

بزرگ نیس

بله خیلی قشنگه

آره هم قشنگه هم مناسب خریدین یه بنده خدا می‌گفت 1300خریدم شبیه همین بود

اره قشنگه چند؟ پیج دارع

اره خیللی مبارکش باشه فنچ خانوممون☺️😘😍

بلهههه

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۲ سالگی