شربت ارژی پلاس خریدم برا دخترم رنگش اینطوری تاریخ هم ۲۰۲۶.۱۱

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم منم خریدم این رنگه نمیدونم چکار کنم چون قبلا میدادم زرد جیغ بود .

به نظرت خرابه ؟

بله عزیزم 4سال ب بالا فکرکردم بچه ت بک سالش واس این گفتم گلم

عزیزم زود ب دخترت میدی ها روسن بالاتر

من این رنگی هم دیدم

رنگش که‌ درسته،ولی شربت ارژی پلاس مناسب ۴ سال به‌ بالاس.

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی