شلوار مام برا بچه ۱سال ونیم قشنکع یا بگ

۷ پاسخ

مام
بگ کلا ی وجب قد شلواره ی وجب هم عرضش
اصلا جالب نیستن برا بچه این سنی

من جفتشو گرفتم

اصلا دوست ندارم دختر بچه ی زیر دو سال شلوار لی یا کتان بپوشه .....فقط ساپورت ........من خودم مدل های مختلف ساپورت میخرم ......مشکی ...سفید ...سورمه ای ...قهوه ای .....با هر رنگ لباسی ست میکنم ......‌‌

اصلا شلوار مام و بگ دوست ندارم .....کفش کتونی هم که دیگه نگو ......
به نظر من دختر زیر دو سال باید لباس های گوگولی و ناناز بپوشه

هیچ کدوم ......

من پارسال مام گرفته بودم امسال بگ گرفتم

اره خوشگله

بگ خیلی پاچه هاگشاده فکرمیکنم پای بچه گیرکنه نتونه راه بره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان 💙یه پسرناز💙 مامان 💙یه پسرناز💙 ۱۷ ماهگی