۴ پاسخ

دختر منم دوست داره
دکتر میگفت ژله و‌پاستیل برای استخوان بندی شون خوبه

بچه های منم خیلی دوست دارن
یه دکتری میگفت چقدر برای استخون بچه خوبه

منم میدم گاهی اما کم مثلا ماهی یک‌بار

دختر من خیلی دوس داره زیاد میخوره

سوال های مرتبط

مامان جانان جانم🌈 مامان جانان جانم🌈 ۱ سالگی