وزن نی نی تو ۳۲هفته شما اوکی
من ۳۲ هفته ۲ کیلوعه یعنی کمه ۲ کیلوووو؟😐
من ۳۲ هستم ۱۷۰۰ بود
منم ۳۲رفتم گفت ۱۸۰۰دکتر هم گفت خیلی خوبه وزنش
من ۲۹ هفته ۱۵۰۰ بود
نرماله که ظاهراً
من ۳۱ هفته ۱۷۰۰ بود گفت یذره کمه ولی نگفت داپلر بده گفت نسبت به دختر بودنش خوبه دختر یذره ریزه
نگران نباش تا تولد انشاالله به ۳ کیلو میرسه
۳۱ هفته و ۵ روز ۱۷۰۰
خوبه ک
واسه من 32هفته 1890بود گفت خیلیم خوبه
ماشاالله خوبه،من 29هفته تقریباً 1400بود گفت 34هفته برم
۳۴هفته زایمان کردم دوقلو ۲۳۰۰بود وزنشون کباب بخور تخم مرغ سیب زمینی آب پز بخور عدس پلو خرما شیر بستنی وزن میده شدید
برا من 32 هفته 1800 بود
خوب بوده ک برا من۱۶۰۰ بود داپلر دادم
من ۳۳ و۳روز ۲۱۰۰
من ۳۲ هفته ۱۸۰۰ بود سونو داپلر دادم اوکی بوده مشکلی نبود ۳۴ هفته باز سونو دادم ۲۳۰۰ بود
بابا چرت گفته برا خودش
دالپر برا چی دیگ . مال من ۳۲ هفته دقیق ۱۸۰۰ بود تازه صد گرم از تو کمتر
ولی خب گفت تقویت کن و پرویین بخور
۳۲هفته ۲۱۰۰ بود ….خیلی کمم نیست که عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.