۳ پاسخ

من بچم ۳ ماهه بود برادندونم دکتر داد خوردم ولی گف شیر زیاد بخور شیرت کم نشه از اون به یعدم ماشالا هر ماه سرماخوزدم و هم آموکسی هم‌پنی سیلین هم سفالکسین بهم دادن و خوردم😔

من خیلی دندون درد داشتم دو تا ورق خوردم میترسیدم شیرم کم شه شکر خدا نشد

چندماهشه کوچولوت؟
نخوری خیلی خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان کوچمولو (حسین) مامان کوچمولو (حسین) ۲ سالگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱ سالگی
مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان Radvin👼🏻🩵 مامان Radvin👼🏻🩵 ۲ سالگی
مامان ✌️تپل وکپل🫶 مامان ✌️تپل وکپل🫶 ۱ سالگی