من بچم ۳ ماهه بود برادندونم دکتر داد خوردم ولی گف شیر زیاد بخور شیرت کم نشه از اون به یعدم ماشالا هر ماه سرماخوزدم و هم آموکسی همپنی سیلین هم سفالکسین بهم دادن و خوردم😔
من خیلی دندون درد داشتم دو تا ورق خوردم میترسیدم شیرم کم شه شکر خدا نشد
چندماهشه کوچولوت؟
نخوری خیلی خیلی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.