به من دکترم گفت تا 36هفته بزار
به من گفت تا۳۶
۳۶.
شیاف برای باز شدن ونرم شدن دهانه رحم واسه ی سزارین نباید استفاده بشه من سزارین ی بودم اصلا استفاده نکردم
برای چی استفاده میشه؟
من خداروشکر تا حالا نذاشتم
من الان هرهفته آمپولش میزنم هرشب شیافش
۳۶
من سر دخترم تا چند روز اخر🤭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.