۹ پاسخ

به من دکترم گفت تا 36هفته بزار

به من گفت تا۳۶

۳۶.

شیاف برای باز شدن ونرم شدن دهانه رحم واسه ی سزارین نباید استفاده بشه من سزارین ی بودم اصلا استفاده نکردم

برای چی استفاده میشه؟

من خداروشکر تا حالا نذاشتم

من الان هرهفته آمپولش میزنم هرشب شیافش

۳۶

من سر دخترم تا چند روز اخر🤭

سوال های مرتبط

مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته دوازدهم بارداری