نه فقط بابا و هوم
سلام دختر من ۱۹ ماهشه و جمله نمیگه فقط کلمه میگه اونم کم
پسرمن فقد میگه بابا داداش د د
صداشم کنیم میگه ها😂
ماما بابا هاپو بورد..حموم واضح میگه🤭🤭🤭 آقا یعنی آغا جون در حد خودشون حرف میزننن ماشالله دیگه بچه های این زمونه زرنگ و باهوشن
هنوز برای جمله زوده
دختر من چندتا دوکلمه ای میگه ولی جمله نه
نه عزیزم نمیگه
نه خیلی نه در حد بابا رفت داداش رفت
جدیدا میگه یه چیزایی. مثلا کسی زنگ میزنه به گوشیم قطع میکنه بعد میگه قطع شد.
نه اصلا فقط میگه گوشی زنگ میزنه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣از بس فضول گوشیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.