وقتی بالا میارین برای سوزش گلو بعدش چیکار میکنین😭؟؟

۷ پاسخ

تحمل🥲اون باهیچی خوب نمیشه تا زمان بگذره چن ساعت

وای منم الان کلی بالا آوردم
معدم تحمل هیچی حتی آب نداره
گلوم میسوزه
خیلی حالم بده

اب ولرم میخورم

آب میخورم
بعد عین بچه ها می‌شینم گریه می کنم

فقد آب بهترم میکنه

وای من آنقدر بالا میارم که کم مونده بمیرم 😭😭😭

آبم میخورم انگار سرمعدم پر قبلا اذیت میشدم الان با همون حس میخوابم

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وپنجم بارداری