ماماناي زرنك خونه تكوني كجاشيد؟ با بچه كوچيك جحوري انجام ميديد

۱۰ پاسخ

تازه زایمان کردی بشین سرجات یک سال حالا خونه تکونی نکن

من وقت نمیکنم یه لیوان آب بخورم خونه تکونی پیشکش خیلی هنر کنم وقتی دخترم خوابید یکمی استراحت کنم سرویسم یعنی

من همین که بتونم غذایی درست کنم ازگشنگی نمیرم خیلیه 😅

من نمیتونم آب بخورم تایم که بیداره 😑
دقیقا هیجاش
خیلی بتونم کارای زور مره به سختی میتونم انجام بدم انقدرم حساسم مثل ظرف شستن غذا جارو گرد گیری شست شوی لباس و جمع کردن در همین حد میتونم 🤦

به نام خداااااااا هیچ کجاش🫡😂😂😂

وا خونه تکونی چیه ب زور غذا میپزم

من ی هفته میشه تموم کردم

هیچی دخترم از بس گریع میکنه باید تمام وقت در اختیارش باشم بغلم باشع نمیرسم کاری کنم کسی نمیاد خونمون خداروشکر خودمون میریم خونه بقیه 😂

هیچی،همینجوری پاره شدیم کی دلش سوخت

من تموم کردم

سوال های مرتبط