شماها نی نی رو کجای بدنتون حس میکنین؟

۸ پاسخ

بالای ناف پایین ناف تو واژن 😂

زیر ناف و زیر شکم

سمت چپ شکمم هست

یروز بین مثانه و واژن حسش میکنم یروز زیر ناف یروز کنار ناف هر دفعه می‌چرخه برا خودش

زبل خان اینجا اونجا همه جا😅😅

واسه من خیلی زیر شکممه سمت بیکینی

من بیشترین جا درِ مثانه م اکثرا

واسه من کلا یا بریچ یا عرضی مگ اینکه بخاد تکون بخوره بفهمم کدوم سمته

سوال های مرتبط

مامان دختر و پسر نازم مامان دختر و پسر نازم ۳ ماهگی