شیر کمرنگه این برفکه
برفکه هر6ساعت15قطرع نیستاتین بده بهش خوب میشه
خدایی نکرده اگر برفک بود قطره ویوله دوژانسین بزن روی پنبه بکش روی زبونش آب روی آتیشه
من دخترم برفک زده بود لثه هاش هرچی نیستاتین میزدم و دکترمیبرم خوب نشدبعد از 4ماه خودم ویوله دوژانسین زدم درجا رفت گفتم کاش از اول زده بودم
شیره
زبون بچه منم همینجوری بود منم پرسیدم از مامانا گفتم برفکه😅 دیگ کلی جوش شیرین مالیدم ب زبون بچه و قطره نیستاتین گرفتم زدم ولی ازبین نرف. بعد بردم دکتر گف این برفک نیس مال شیره😂😂 گف برفک ب لثه ها و اطراف دهان میزنه.
اگر پاک نشه برفکه اگر پاک بشه شیره
شیر
با گازاستریل بکش روش ببین پاک میشه
ببین دکتر به من گفت برفک از بین لثه و لب بچه شروع میشه
برفکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.