هیچ علاعمی ندارم که باردار باشم

۳ پاسخ

اول بارداری معمولاً بی علائمی

منم نداشتم،علایم از هفته 6-7شروع میشه

مگه الان بارداری؟

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان shahan مامان shahan هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نازنین مامان نازنین هفته شانزدهم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری