۱۰ پاسخ

حالا خوب تو زاییدی ما ک نزاییدیم چی

کجا و زدن منم تهرانم نشنیدم چرا ؟؟

با کد ملی اونایی هم که شیر خودشون‌رو میدن بگیر برو داروخنه میدن

بدبخت بودیم😭

چه خبری بود من باهاش بیدار شدم اخه

برو سیر خشک بخر تا تموم نشده

کجا زدن ؟

چیشده؟؟؟؟

منم شیرم کمه،استرس شیرخشک دارم😐😐

شیرخشک بخر دختر یهو میبینی نیست

سوال های مرتبط