حالا خوب تو زاییدی ما ک نزاییدیم چی
کجا و زدن منم تهرانم نشنیدم چرا ؟؟
با کد ملی اونایی هم که شیر خودشونرو میدن بگیر برو داروخنه میدن
بدبخت بودیم😭
چه خبری بود من باهاش بیدار شدم اخه
برو سیر خشک بخر تا تموم نشده
کجا زدن ؟
چیشده؟؟؟؟
منم شیرم کمه،استرس شیرخشک دارم😐😐
شیرخشک بخر دختر یهو میبینی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.