سلام اگه لازم داری هنوز من چند تا اضافه دارم لازم ندارم
ارسال بکنم برات
گهواره نمیام پیام بده
۰۹۱۸۵۵۹۸۰۴۷
پپتی ۲ نبود ۱ گرفتم🥺🥺
من بچم کلا شیرخشکیه
ببین پپتی ۲ برای بعد۶ماهه چون بچه بزرگتر شده مواد مغذی بیشتری داری ولی الان برو احتیاط اگه ۲نیس همون ۱بگیر
آره عزیزم میشه ضرری ک نداره
سعی کن پیدا کنی موقت فک نکنم ایراد داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.