اره دیگ از یکسالگی اوکیه.بده هردو خوبه.فقط محلی رو حتما بجوشون.و پاستوریزه رو فقط گرم کن.در حد ولرم.محلی ندی بهتره بذار چند ماه دیگ شروع کن
من از ۱۱ماهگی شیر گاو میدم
البته شبا فقط
آره من دادم جفتشو هم میدم فرقی نداره خودم بیشتر طرفدار شیر محلیم تا پاستوریزه ولی خوب بجوشونش
پاستوریزه هم میدی بجوشون بعد بده که دلدرد نگیره
بعد یکسال بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.