سرلاکم خریدین گذاشتین؟نستله؟

۴ پاسخ

من سویق گرفتم دوتا
خیلی طول نمیکشه بابا خیالتون تخت😁
اگ بخاطر بچه هاتون میترسید روستاها جاهای خیلی امنی ان
ولی درکل باما کاری ندارن
مگر این حرامزاده های خودی

من حتی شیرخشک نخریدم
سرلاک که هیچی😩😩

براچی؟ مگ جنگ قبلی چیزی کم بود؟

من سرلاک سفارش دادم میترسم بدم ب پسرم

سوال های مرتبط

مامان آقای‌ِنی‌نی💙 مامان آقای‌ِنی‌نی💙 ۲ سالگی
مامان آقای‌ِنی‌نی💙 مامان آقای‌ِنی‌نی💙 ۲ سالگی
مامان علی مامان علی ۲ سالگی
مامان حسامم🤍🍫 مامان حسامم🤍🍫 ۲ سالگی