مامانایی قزوینی میشنوین صداانفجارو؟؟

۶ پاسخ

ماالوندیم صدایی نشنیدیم

کجای قزوین زدن من قزوینم صدا نشنیدم

اتوبان بوده ادنجا یدونه پدافند هوایی بوده زدن

کجای قزوینی مامینودریم صدایی نشنیدم

مگ قزوینم زدن؟

اره خیلی زیاد بود یعنی کجا بود

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان ترنم خانم 🥰 مامان ترنم خانم 🥰 ۱ سالگی