۲ پاسخ

بعد یکسال باید تست بکیری از کم آلرژی ترین اگه باز حساسیت داد همون پپتی ۲ رو ادامه بدی

همون ۲ هست ‌صف بستن برا شیرخشک بازم شروع شد خدایا

سوال های مرتبط