تهران
اینجام زدن یکی از شهرهای کردستان😔
اطراف قزوینم. میگن ک نزدن اما ب شدت شلوغه
تهران شوهرم تو بازاره میگف وحشتناک صدا میاد
شمال نزدن
اما مردم تو صف بنزین و نونوایی و داروخونه و تره بارن😭😭
چون همه بچه هاشون شهرای دیگن میان اینجا باید داشته باشن تا بخورن
کرج نزدن
زاهدان ارع فرودگاه رو زدن
چابهار..کنارک ..هم زدن
تبریز . زدن اینجا رو
بله تهران کرج زدن
بیچاره بندرعباس کل اسکله هاشو زده شرکت نفتهاشو نابود کرده پسر عموم سپ اه کار میکنه به مامانم اینا گفته جمع کنین فقط از این شهر برین دیگه جای موندن نیست
بمیرم برای خانوادم برای برادرم خونشون بندرعباس مامانم میگه داره همه جارو میزنه برادر بیچارم تو اسکله کار میکنه میگه ایقده ترافیک شده هیچکس نمیتونه بره خونش. ان شالله صحیح و سلامت برسن پیشم
دزفول بله
دزفول
زدن
بجنوردم ،کلا شهر ما چیزی نداره نمیزنن
شهر ماهم ک خداروشکر دراین اوضاع هیچ چیز نظامی و هسته ای نداره🥲نمیزنن
تبریزم زدن
کرمانشاه بله
قزوینونزدن ابیکزدن
مشهد
نزدن
بله زدن
نه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.