چیزی نیسواکسنش بزن
اره بزن سخت نیست
آره بزن خیلی هم راحته
چرا نباید بزنی ؟؟؟؟
اره حتما اگه الان میزنن بزن
بزن عزیزم
آره بزنید بدنش ایمن تر باشه
من امروز رفتم زدم
اره بزن چون سبکه
آره امروز ببر
قطعا باید بزنی
بزن نکنه وضعیت شدیدتر بشه
فوقش دوسه روز اذیت بشه
خیلی امپول خوبیه بزن راحته
اره بزن ممکنه نباشه بعدا
من هم نزدم هنوز زنگ زدم گفت دوشنبه
اره برو بزن عزیزم برای دخترای من خیلی خوب بود سبک بود اصلا تب نداشتن انشالله برای دختر شمام اینجوری باشه
من زدم صبح
آره بزن اصلا اذیت نمیشه حتی تب هم نمیکنه خیلی سبکه
اره بزن خدای نکرده شاید جنگ ادامه پیدا کرد الان بزنی بهتره
بله احتمالش هست که بعدش کمیاب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.