۷ پاسخ

من بچم ۷ماهشه هنوزم ۹۰درصد شیر میخوره
شیرخشک ببلاک یا نان
من اپتامیل میدم بهش ۱ ک بزور گیر میومد همین۲ هم بدپیدا میشه


کلا ۲وعده چیزی میدم بهش بقیش شیر

یه مارک دیگع بگیر مارکی ک باشه همه جا ببین میسازه بش یا نه من گیگوز میدم کمکی همه جا پیدا میشه

عزیزم تو این سن که نمیتونی بیا ی۳ساعت به ساعت معده اش رو با غذا پر کنی ..اولویت با شیره شبها تا صبح مثلا توی خاب ی وعده شیر ک میخوره نمیشه ک بیدارش کنی بگی بلند شو غذا بخور ..بهتره هر مارکی بود بخری احتیاط ...

شیرخشک هر مارکی بود بگیر سرلاک و بیسکوئیت مادرهم بگیر

غذا کمکی

میتونی غذاشروع کنی دیگ
فرنی حریر بادوم پوره ها

میتونی غذای کمکی بدی

سوال های مرتبط