از بلاتکلیفی متنفرم🫠
#شیرخشک
#شیرشب

۵ پاسخ

صبور باش روز روشن نزدیکه❤️ نور بر تاریکی پیروز

بلاتکلیف اون مادر مینابیه که دختر دسته گلش زیر آوار دبستان مونده، وای به ما که اگر به ذره ای از این اتفاقات راضی باشیم دستمون به خون تمام این مظلوم ها آلوده است

از استرس و انتظار متنفرم

وای اره تازه شرو شد خدامیدونه کی تمام میشه

اخ اخ دقیقااا

سوال های مرتبط

مامان مرسانا
مهرسام🧸 مامان مرسانا مهرسام🧸 ۱ سالگی
مامان 🩵آراد.آوا🩷 مامان 🩵آراد.آوا🩷 ۱ سالگی