هر چی که پیشنهاد دادین زدمخوب نشده ولی الان میخوامهیدروکرتیزون بزنم به نظرتونخوب میشه احتمال داره قارچ باشه
درحال حاضر پاهاش با اب وشامپو بشور بعد دوسه ساعتی بازش بزار هوا بخوره بعد اونم پماد کالاندولا بزن لایه نازک وهر دوساعتی حتما عوض کن.پوشکشم مارکایی بگیر که برندش مطرحه
کالاندولا
کرم ریکاو عالیه
سودو کرم عالیه من زدم پای پسرم افتضاح سوخته بود.
آن آن بزن
روغن جامد بزن
پماد ان ان عالیه
وازلین فقط
هر بار پوشک میکنی با وازلین چرب کن
فقط پودر بچه فیروز
من ازش معجزه دیدم
با یبار زدن کاملا التهابش میخابه
دنبه اب کن بزن براش زود خوب میشه
روغن جامد اگه دارین بزنین
کالاندولا زدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.