بلد نیستم. ولی خیلی بو میده. چجوری میخورید؟
بلغور گندم با دوغ میخیسونیم بعد با همون میزاریم میپزه اگه خود ترخینه رو نداری یکم اب هم بریز نخود لوبیا عدس جدا بپز اضافه کن مقدارش سلیقه ایی سیر داغ پیاز داغ نعناع زردچوبه تا جا ببفته میتونی سیرابی هم بریزی داخلش
والا سوپ نیست اشه
رو گاز 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.