۷ پاسخ

الهی بسلامتی من یه روز کمپرس سرد گذاشتم بهداشت گفت اگه درد داشتی استانینوفن بخور که نداشتم

چرا انقدر دیر؟

من چهارشنبه زدم بعدش دردش اذیتت میکنه ببین محوری میشه دردشو کم کرد منو خیلی اذیت کرد هنوز جاش درد میکنه

من فقط دستم تا ۳ روز درد میکرد

یذره دیر شده
ولی فقط بعدش زود حموم نرو که آب نخوره بهش

چرا انقدر دیر..
فقط با حوله گرمش کن اگ خیلی درد داشتی یه استامینوفن ساده بخور

بعد از زدن دستتو با روغن زرد ماساژ بده خیلییی آروم

سوال های مرتبط