نه جونم
آره دوتا بسه منم دوتا خریدم ، چون فک نکنم بیشتر از دوتا ب درد بخوره
نه بابا کوچیک نمیشه من تا الان ۲بسته ۴۰تایی مصرف کردم بازم بزرگ براش
من الان دارم بسته چهارمیشو استفاده میکنم .بیشتر میخوای.
کافیه خواستی بگیری بقیشو دو سه بگیر
والا من دوبسته گرفتم باز رفتم یه بسته چهل تأیی با یه بسته 20تایی خریدم بچمم وزنش 3100بود وقتی به دنیا اومد
من تا الان ۵بسته سایز ۱
۲۰تاییشواستفاده کردم
فعلا کافیه بچه اولش زیاد کار خرابی میکنه
من هنوزم یک میبندم
نه کم هم میاری چون سایز یک اش تا۵کیلو رو جواب میده و حداقل دوماه طول میکشه تابچه بشه ۵کیلو
بستگی به وزن کوچولوت دارع من بچم سه و پانصد بود سه بسته چهل تایی استفاده کردم حالا بازم احساس میکنم فعلا دو بزرگه
کافیه دیگ یک نخر
بیشتر دو بسته نخر
من دو بسته ۴۰تایی یدونم کوچیک استفاده کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.