+ قطره هاش و شناسنامه و....
من لباس و شیرخشک و پوشک
قرص . پول . پوشک .طلا.لباس .مدارکی که مهمه .چندتا کنسرو
لباس پول وسایل بچه شناسنامه و مدارک
جمع کنیم کجا بریم مثلا فقط خدا خودش کمکمون کنه
جمع کردی تو!؟
من میخواستم جمع کنم نمیدونستم مای بی بی شیرخشک چندتا بذارم دیگه پشیمون شدم و جمع نکردم
بروجرد رومگ میخوا بزنن فقط خرم اباد و جاده ازاد راه رو میزنن
کجا بریم بخدا من چهار دورم منطقه نظامی هوانیروز پتروشیمی اینا هست هرصدایی میاد کل خانه میلرزه ولی کجا برم معلوم نیست چ ب سرمان بیاد
شربت استامینوفن و آزیترومایسین 200 قطره دل درد مای بیبی و سرلاک
مدارک آب لباس گرم پتو میوه خشک و آجیل ...
اخه چرا باید پایگاه کنار مدرسه دخترانه باشه😭😭😭 بمیرم برای دل مادراشون😭
هیچ اتفاقی نمیفته
با مردم ایران کاری ندارن
حتی گفته خانه هایمان بمانید ارامشتونو حفظ کنید
تاپیکمو ببین
منم نمیدونم چکار کنم،،
از صبحی هر بار نگاه بچه هام میکنم بغضم میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.