۷ پاسخ

من پدیا بست میدم اگه پیدا نکنمم ای ان دی میگیرم

بیبی جوبس من میدم چون یبوست داشت

پدیابست تو شیر

یوروویتال هم خیلی خوبه

من پدیا بست میدم ولی فکر کنم ویواکیدز بهتر باشه

من قبلا پدیا بست میدادم اما احساس کردم از این بهترم میتونم پیدا کنم
بعد از کلی پرس و جو به ویواکیدز رسیدم
کامل تر از همشون بود

ویواکیدز خوبه،پدیابست خیلی غلیظه میپره تو گلو

سوال های مرتبط