ناخون دخترم چرا اینجوری شده ؟؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

ناخون گوشه تیز شده رفت تو گوشت دستش
دست بزن ببین میکشه بعد حموم که نرم از گوشه بگیر
چون صاف احتمال گرفتی گوشه تیز مونده

شاید ناخنشو بد گرفتی عفونت کرده

منم یه بار ناخونا دخترمو گرفتم بعد اینجوری شدن فک کنم بدگرفتم ناخونش رشد کرد رف تو گوشت

ناخونش رفته تو گوش

ناخنش تو گوشت رفته

از داروخانه یک کرم هست که اسم تخصصی اش را نمی دانم ولی مثل روغن سیاه قدیمی هاست بخر شب تا صبح بزن خوب خوب میشه انشاالله

عفونته

انگار ناخنشو از لبه ها زیاد خورده بعدش رشد کرده رفته تو گوشتش

این انگشتش رو مکیده

انگارگزیده چیزی

دستش رو میخوره ؟

سوال های مرتبط

مامان مامان نیلا🥰😘 مامان مامان نیلا🥰😘 ۱۶ ماهگی
مامان قلمبه مامان قلمبه ۱۰ ماهگی
مامان دیانا💕 مامان دیانا💕 ۱۵ ماهگی
مامان پناه❤️💓 مامان پناه❤️💓 ۱۴ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه ۹ ماهگی
مامان مامان نیلا🥰😘 مامان مامان نیلا🥰😘 ۱۶ ماهگی