همه چیز به ژن بستگی داره دختر من ماشالا خوراکش خیلی خوبه شیر حجم زیاد میخوره غذا هم ک اضافه شده همونطور
اما نرماله تپلی نیست وزنش رو نموداره
شاید اگه یکی دیگه اینقدر خوراکش زیاد بود الان دو برابر دختر من بود🤭
چرا انقدر دنبال تپل شدن بچه این؟ بچه ای که وزنش رو نموداره یعنی یه بچه سالم
هر بچه ی تپلی سالم نیست که ، یه دکتری میگفت وقتی شیرخوار تو نوزادی خیلی تپل باشه ممکنه در اینده بلوغ زودرس بگیره ، مشکلات قلبی عروقی بگیره ، دیابت بگیره و ...
برای همینه که اگه بچه اضافه داشته باشه میگن شیر زیاد ندین
حالا یه سری بچه ها ارثی تپلن ولی دیگه وقتی بجه ای سالمه جه نیازی به تپل کردنشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.