۷ پاسخ

من تا ۲۰م زایمان میکنم دیگه🥲😂

سلام ۲۸ هفته قند سیری باید چند باشه؟

عفونت-کار سنگین-خم و راست شدن-تحرک زیاد-دلیلای زیادی داره

من یه شب خیلی راه رفتم و تحرک داشتم فرداش کیسه آبم پاره شد نمیدونم به اون ربط داشت یا نه

نگران نباش شما هفته ت بالاست پاره شه میری زایمان میکنی دیگه بچه هم رسیده

دلیل خاصی نداره من یهونشسته بودم توخونه یهوکیسه آبم پاره شدرسوندم خودموبیمارستان زایمان کردم

ت کلاس آمادگی زایمان میگفتن دلیل ثابت شده ای نداره

سوال های مرتبط

مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد