من تا ۲۰م زایمان میکنم دیگه🥲😂
سلام ۲۸ هفته قند سیری باید چند باشه؟
عفونت-کار سنگین-خم و راست شدن-تحرک زیاد-دلیلای زیادی داره
من یه شب خیلی راه رفتم و تحرک داشتم فرداش کیسه آبم پاره شد نمیدونم به اون ربط داشت یا نه
نگران نباش شما هفته ت بالاست پاره شه میری زایمان میکنی دیگه بچه هم رسیده
دلیل خاصی نداره من یهونشسته بودم توخونه یهوکیسه آبم پاره شدرسوندم خودموبیمارستان زایمان کردم
ت کلاس آمادگی زایمان میگفتن دلیل ثابت شده ای نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.