۶ پاسخ

برا منکه نیومد پایین بردنم سزارین

ورزش کنید ،چندتا ورزش مناسب همین هفته هست تو گوگل سرچ کنید یا اگه کلاس آمادگی زایمان رفتی آموزش میدن

ورزشای مخصوص

دخترم تاروز اخر بالا بود
هرکی معاینه میکرد مبگفت لگنت خوبه و اماده ولی بچه هنوزخیلی بالاس
موقع زایمان اومد پایین 😁
اصلا نگران نباش

پله برو بالا و پایین

بچه منم هنوز بالاس چیکار کنم نمدونم

سوال های مرتبط