۶ پاسخ

نه عزیزم اگه از بهداشت ننویسن یا خودت مشکل نداشته باشی همون ۱۸ هفته دیگه انومالی هست

دکترم ازمایش مرحله دوم غربالگری اولو نوشته سردوتاقبلی نداده بودم اینو ان تی هم گف عالیه نمیدونم چرانوشته ۱۵هفته تموم شد باید بدم

منظورم آزمایش کواد مارکر هست باید حتما انجام بدی

دکتر من‌گفت ۲۴هفته آزمایش قند مرحله‌ای و ۲۸هفته سونو وزن باید بدی

بعد آنومالی دیگه چیه؟!

دکترم ب من گفته ۱۶هفته یه ازمایش دارم بعد آنومالی میشه نمیدونم ازمایش چیه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری