۶ پاسخ

نه دیگه اونو نیاز نیست بدی

من سلفری دادم دیگه ازمایش ان تی و ازمایش غربالگری دوم ندادم

نه دیگه لازم نیست ولی من دکترم برام 16 هفته آزمایش آلفافیتوپروتئین نوشت

میتونی ندی...من کلاازمایش انتی ندادم بعدسونوی انتی یراست رفتم سلفری

سلفری کدومه دیگ😂

من کلان بجای آزمایش انتی همون سلفری دادم

سوال های مرتبط

مامان نخودچی🩵👶🫀 مامان نخودچی🩵👶🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه قشنگ خدا💖 مامان هدیه قشنگ خدا💖 هفته پانزدهم بارداری