نه دیگه اونو نیاز نیست بدی
من سلفری دادم دیگه ازمایش ان تی و ازمایش غربالگری دوم ندادم
نه دیگه لازم نیست ولی من دکترم برام 16 هفته آزمایش آلفافیتوپروتئین نوشت
میتونی ندی...من کلاازمایش انتی ندادم بعدسونوی انتی یراست رفتم سلفری
سلفری کدومه دیگ😂
من کلان بجای آزمایش انتی همون سلفری دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.