۶ پاسخ

عزیزم انومالی سونوگرافی هست فقط آزمایش نمی‌خواد بدی ولی سونو رو بده

.. من سلفری دادم فقط ازمایش خون ۱۲ هفتگی و ازمایش خون ۱۶ تا ۱۸ هفتگی رو نمیدی دیگه ... سونوهای هر دو تاش واجبه و ربطی به سلفری نداره ... باید اونا رو بدی

گلم اگه آزمایش سلفری بدی نیازی به آزمایش ان تی و آزمایش آنومالی نیس اما سونوگرافی هاشونو باید انجام بدی

انتی در کنار سلفری قوی هست

انومالی حتما باید بدی

محض اطمینان بده

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه قشنگم مامان جوجه قشنگم هفته بیستم بارداری