سلفری الان ۱۳ تومن شده
من ۲۵ اسفند انجام دادم سونو ۳۴۰۰ و سلفری ۸۹۰۰
سونوی ان تی اگه برید پیش پریناتولوژیست ۵۳۰۰، آزمایش هم ۱۰۵۰۰ میشه.
البته انگار هرجاهم یه قیمت میده
ظاهراً هر کدوم قیمتش دو سه تومن اومده روش
مثلاً من سونو nt و طول سرویکسم ۱۷۰۰ شد پارسال.
دوستم گفت من پرسیدم جدید شده ۳وخورده ای
یا سلفری من ۸/۵۰۰ شد
دوستم گفت امسال ۱۲و خورده ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.