خانما هزینه سونو و ازمایش ان تی چقدره ؟

۷ پاسخ

با تامین اجتماعی سونو گرافی ۷۵۰ تومن شد / ازمایش‌ هم آزاد حساب میکنن شامل بیمه نمیشه ، هزینه اش یک‌میلیون و ۱۰۰

ازاد ۳ تومن میری
با بیمه ۸۰۰

منم ۳ میلیون

حدود 2500... البته برا من نزدیک3شد🥲 ولی شنیدم جایی باشه مناسب بگیره حدود 2

من ۳ تومن شد

واس من ۲وخورده ای شد

2یا 2500در نظر بگیر
البته ازاد

سوال های مرتبط

مامان سلنا مامان سلنا هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 ۸ ماهگی
مامان دونه انار🤰 مامان دونه انار🤰 هفته سیزدهم بارداری
مامان کنجدی🐣💗 مامان کنجدی🐣💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه قشنگ خدا💖 مامان هدیه قشنگ خدا💖 هفته چهاردهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی