۶ پاسخ

سوپرامیل من میدم عالیه براش

من میدونم خوبه تاحالاهم بوده

من دادم راضی نبودم دخترم نمیخورد

بیومیل شیر خوشمزه و خوبیه اما درکل سخت گیر میاد خصوصا بیومیل 3

بیومیل بهتر از آپتامیله ولی سخت گیر میاد

بیومیل خیلی سختر گیر میاد🤦🏻‍♀️
من از اول دادم خیلی اذیت شدم
نان راحت گیر میاد و ببلاک

سوال های مرتبط