۷ پاسخ

من‌هنوزم شکممو جای بخیه ها درد میکنه

اره من چند روز پیش مسکن میخوردم چون بدنم به شیاف حساسیت داشت ولی اگه درد خیلی شدیده برو دکتر یا از خونی دفع میشه بو بدی میده با بوش عوض شده

شیافت دیکلوفناک 100 عالیه بزار حتما

من هنوزم درد دارم 🥲

اگر دردت قابل تحمله ایراد ندارها منم درد دارم کمه
ولی اگر غیر قابل تحمله برو دکتر شاید از داخل عفونت کرده باشه

اره خیلی طبیعیه هفت لایه پاره کردن بچه در اوردن 😂با ده روز ک خوب خوب نمیشه دردش تا یماهی هس ولی هرروز کمتر میشه

اره منم تا نزدیکای یک ماه ۴۰ روز درد و داشتم

سوال های مرتبط