۴ پاسخ

منم از دیروز درد لگن دارم.اصن نمیتونم زیاد سرپا وایستم

من خیلی دارم

طبیعیه منم داشتم درکت میکنم واقعا سخته

من خیلی داشتم هنوزم دارم

سوال های مرتبط