خوشحالی یعنی بعد ۳ هفته عقب افتادن پریود بشی🥰🥰

۸ پاسخ

من امروز شدم لعنت به پریود با دلدردیش ☹️☹️☹️

من بعد ۲ماه پریود شدم

به رسم گهواره دنیای شما هم قرمز شد🩸

خداروشکر جنگ یه خوبی داشت حداقل 😂😂

منم بعد 6 ماه شدم چقدر خوشحالم😂

وایییی منم بعد چند هفته پریود شدممم
این اوضاع هر بدی داشت این یکیس خوب بود

منم 6 روز عقب زدم با بی بی چک منفی.به خاطر چیه؟درد شکم دارم ولی نشدم این ماهو

تبریییک 😂

سوال های مرتبط

مامان 🌙اَســــراء🌈 مامان 🌙اَســــراء🌈 ۷ ماهگی