۴ پاسخ

منم همینطورررم اه نمیدونم از تنبلیه یا استرس

تست بزن دوباره

شاید تنبلی تخمدان یا کیست داری یه دکتر برو به نظر من

پریود داری میشی

سوال های مرتبط