شیرخشک پیدا نمییییییشهههههه
🥲🥲😭

۱۱ پاسخ

یسگی هول کردن جمع کردن

اره نمیدن اصلا داروخونه ها

لعنت بهشون ک غارت میکنن من شوهرم انقد گشت اخر یک پیدا کرد

اگه نان میدی من دارم از قبل چندتا

یه عده هولشون میزنه میرن زیاد میخرن این میشه
یکی امروز میگفت دوتا بچه دارم‌۱۶ تا بسته مای بیبی بسه!!!!! و منی که دهنم باز مونده بود که ۱۶ تاااااا چخبره

عزیزم حداقل شیر پاستوریزه چن تا بخر بذار تو خونه اگه گیرت نیومد اونو بدی اگه بخوره

ای خدااا 🥺🥺🥺باز شروع شد
بخدا شوهرم خواست بخره نذاشتم گفتم شش هفتا داریم کیاشا یکی دوتا میخوره بزار به بچه ها دیگه برسه

شاهان چهارپنج روزه دیگه نمیخوره غذاش بهتر نشده ولی وعده هاش بیشتر شده جفتمونم راحت شدیم اون موقع همش خوابمون نصفه بود انگار سیر نمیشدم همش طول روز خوابم میومد الان دیگه تهش نه صبح سرحال بیدار میشم

خداروشکر رادمان چهار روزه شیرنخورده
خودش خودشو از شیر گرفت🥹😂

عزیزم دیگ از شیر بگیرش منم پسرمو از شیر گرفتم الان غذا خوردنش بهتر شده

الهیبی
دیگهبهتر کم کم بچه هامون ترک کنن

سوال های مرتبط

مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 ۲ سالگی