۶ پاسخ

یدونه اگه تبش بالاس هر۶ساعت بزار پایین نیومد هر۴ساعت بهش قطره بده

یکی بسه عزیزم اگه تبش ادامه داره هر شش ساعت یه دونه

۳۲۵ عزیزم دکتر این و یک هفته پیش به من گفت

من یکی میزارم کم‌و زیادش رو نمیدونم

یکی بزاررر

یدونه کافیه عزیزم

سوال های مرتبط