خانوما بچم تب داره شیاف ۱۲۵ گذاشتم خوابه چون ۳۸ بود تبش

۲ پاسخ

شیاف میاره پایین نگرا نباش

منم ۳۸.۵ شیاف زدم باتیشرت شلوارک خوابوندم کولروهم روشن گذاشتم بدون پتو

سوال های مرتبط