ارومیه دیگه جایی نمونده که نزده باشن
المهدی رودوبار زدن دود بلند شده از اونجا
وای خیلی وحشتناکبود سه بار پشت سر هم
حتما سران کشور ارومیه هستن که همش اونجا رو میزنن اخه دیدم نسل اریایی کشورم میگن ما مردم عادی رو نمیزنن نمیدونم چرا مردم ما هیچوقت عاقل نشدن از دوره ساسانی به بعد عقلها رو فروختیم
اینا برای الانه ینی الان ارومیه و زنجانو میزنن؟؟
ترو خدا مامان های ارومیه بگین ارومیه رو کی زدن خانواده ام کل فامیلام اونجان دارم میمیرم از استرس 😭
المهدی رو دوباره زدن
نمیدونم چند بار لرزید خونه صداص جنگنده ام که هی میاد
وایییی چندین بار پنجره ها لرزید
وای همش دارن پشت هم میزنن
گفتن س پاه ایران شدیدترین حمله ی خودشو میخواد بکنه
ای خدا روانی شدم 😭 پنجره هامون کمونده بریزه رو سرمون
بازم دارن میزنن😐 یجا هم دود بلند شده نمیدونم کجاس از پنجره دیده میشه
چندبار زدن
تبریزم زدن 🥲🥲🥲🥲
خیلی صدای بدی بود خونه مامانم اینا لرزید قشنگ
چطو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.