بچم اسهاله چیکار کنم

۸ پاسخ

سیب رنده کن بهش بده

سیب زمینی ابپز

نعنا دم کن بده بهش

ماست و پونه ی فراوون

پدی لاکت بده
موز
کته و ماست

من آب کندر میدم خیلی خوبه زود میگیره تو اکه دوست نداری بدی موز بده. ماست بعضی‌هام میگن خوبه

موز بده

پدی لاکت اگه داری بهش بده

سوال های مرتبط

مامان آرتین جون مامان آرتین جون ۱ سالگی
مامان ریسان مامان ریسان ۱۲ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ سالگی