خانما به نظرتون پسرم و ببرم آزمایشگاه چکاب یکسالی ؟

۷ پاسخ

اره ببر حتما

عزیزم یه هفته صبر کن ببینیم چی میشه نرو جایی

نه عزیزم نرو، امن نیست

مشهد که فعلا خبری نیست عزیزم
اگه وقت گرفتی ببر
احتمال داره اوضاع بدتر بشه بعد نتونی ببری
بازم خودت می‌دونی

الان که خطرناکه و تعطیل رسمی اعلام کردن اوضاع بهتر شد ببرید

ببرش

تو این وضعیت شما به چی فکر میکنیدا

سوال های مرتبط