اره کارن تب نکرد و دیروز هم که واکسن۴ماهگیش زدم خداروشکر تا الان تب نکرده
اره پسر من اصلا تب نکرد
بچه من خداروشکر تب نکرد اصلا
آره بچه منم تب نکرد
اره دختر من خداروشکر تب نکرد
ولی ۲۴ساعت تماااام بالاسرش نشسته بودم وتبشو هی چکمیکردم
بله.
بچه من تب نکرد
آرهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.